Fişierele de tip cookie sunt esenţiale pentru ca dumneavoastră să utilizaţi la maximum site-ul nostru Web. De fapt, aproape toate site-urile Web utilizează acest tip de fişiere. Fişierele de tip cookie stochează preferinţele dumneavoastră şi alte informaţii care ne ajută să ne îmbunătăţim site-ul Web - dar nu vă faceţi griji, nicio informaţie colectată de pe site-ul nostru nu vă identifică în mod personal. Puteţi afla mai multe despre fişierele de tip cookie şi despre cum puteţi să le controlaţi cu ajutorul setărilor dumneavoastră de navigare din Ghidul Ford privind fişierele de tip cookie.

Aflați mai multe

 
Ford Ranger

SPORESTE PUTEAREA CU TEHNOLOGIE DE MOTORIZARE AVANSATA

Concepute si construite sa functioneze in combinatie cu sistemul 4WD selectabil, o intreaga gama motoare superioare asigura performanta si eficienta, putere si rafinament.
Ford Ranger - Duratorq Euro V
Motoare diesel mai puternice şi mai economice
Motorul diesel TDCI Duratorq de 2,2l si-a dovedit performanta, forta si fiabilitatea pe teren si a fost acum imbunatatit, oferind un plus de putere si economie.

Alege intre 130 PS cu transmisie manuala cu 6 trepte de viteza si 160 PS cu transmisie manuala cu 6 trepte de viteza sau cu transmisie automata cu 6 trepte de viteza.

Iti trebuie si mai multa putere? Opteaza atunci pentru motorul diesel Duratorq TDCi de 3,2l, cu 200 PS si un cuplu de 470 Nm la dispozitia ta.

O impresionanta economie de combustibil si emisii scazute sunt asigurate incepand de la o valoare de consum de 6,5 l/100 km (43.5 mpg) si, respectiv, emisii de 171 g/km CO2 (160PS 4x4 cu transmisie manuala in 6 trepte si 3,15 FDR).
Cutie de viteză
Transmisie manuala sau automata
Exista doua optiuni de transmisie diferite. O cutie de viteze manuala in 6 trepte, care schimba treptele cu precizie, si o cutie automata lina cu 6 trepte si puncte de schimbare a vitezei reglate cu grija.
Cutie de viteză
Folosesti mai putin combustibil cu functia Auto-Start-Stop
Atunci cand te opresti la semafor sau cand astepti intr-o coloana, aceasta tehnologie poate opri automat motorul, asigurand insa alimentarea sistemelor esentiale. De indata ce esti gata sa pleci de pe loc, apasa pe pedala de ambreiaj si selecteaza prima treapta de viteza, iar sistemul porneste din nou motorul. In orase, sistemul Auto-Start-Stop poate reduce consumul de combustibil cu pana la 10% (mediu urban).
Cutie de viteză
Si mai multe optiuni
Nevoile individuale variaza. Pentru prima data la un Ranger, aii posibilitatea sa alegi raporturi de axe pentru motorul Duratorq TDCi de 2,2l si 160 PS cu transmisie manuala. Acest lucru iti permite sa stabilesti prioritatea intre economia de combustibil (raport standard) si putere de tractiune (raport optional) *.
Combinaţia dintre tehnologiile noi şi designul funcţional vă permite să manevraţi noul Ranger, practic, în orice condiţii de teren – de la roci de nisip, la noroi şi chiar apă (Ranger are cea mai bună capacitate din clasă de a traversa vadurile).
Ford Ranger
Sistem de direcţie nou pentru o mai bună manevrabilitate
Noul sistem de direcţie, cu pinion şi cremalieră, se traduce într-o manevrabilitate mai bună şi o precizie mai mare. Sistemul este proiectat pentru o manevrabilitate sporită la viteze mici, de exemplu atunci când parcaţi sau când negociaţi un teren accidentat. Plaja de mişcare a direcţiei este acoperită în 3,5 rotaţii ale volanului, la fel ca la autoturismele mici, iar raza de bracaj este de numai 12,7 m. *in functie de piata pe care este disponibil vehiculul
Capacitate mare de încărcare
Roţi noi, mai mari, pentru aderenţă optimă
Noul Ranger XL este echipat, în versiunea standard, cu jante din oţel, de 16”, în timp ce versiunea XLT vine cu jante din aliaj. Anvelopele mai mari oferă o aderenţă impresionantă, indiferent de cât de înşelător este drumul, pentru încredere şi control depline. În acelaşi timp, noile roţi sunt în măsură să transmită mai eficient puterea mai mare a noilor motoare, rezultatul fiind un cuplu mai mare şi o priză mai bună pe drum – sau oriunde altundeva se întâmplă să conduceţi.
Ford Ranger în culoarea Performance Blue
Cinci noi tipuri de anvelope
Pentru a garanta o performanţă optimă, am testat peste 100 de noi variante de anvelope – în cele mai extreme, nemiloase şi ostile condiţii de pe planet. Doar cinci dintre ele au trecut testele, fiind dezvoltate în continuare şi pregătite pentru a echipa noua gamă Ford Ranger. Adecvate atât condusului pe şosea cât şi celui off-road, noile anvelope oferă o aderenţă excelentă, zgomot redus la rulare, durabilitate mare şi o capacitate impresionantă de a absorbi impactul celor mai dure tipuri de teren, pentru a garanta o călătorie comodă şi plăcută.
Noul Ranger dispune, în particular, de două caracteristici care îmbunătăţesc şi mai mult nivelurile de economie ale noii sale game de motoare diesel Duratorq.
Ford Ranger Wildtrak
Consum de combustibil mai redus, mulţumită anvelopelor cu rezistenţă scăzută la înaintare
Toate cele cinci noi tipuri de anvelope au fost proiectate pentru a avea o rezistenţă scăzută la înaintare. Astfel, ele necesită mai puţină energie pentru a fi puse şi menţinute în mişcare, contribuind la reducerea consumului de combustibil.
Ford Ranger - Managementul energiei electrice
Gestionarea electricităţii reduce emisiile şi consumul de combustibil
Funcţia inovatoare de Management al energiei electrice gestionează întregul flux de electricitate al noului Ranger: de la generarea de current electric (alternator), la stocarea curentului (în baterie) şi până la controlul consumului. Controlul consumului presupune monitorizarea şi ajustarea constantă a consumului de curent electric. Acest sistem contribuie, de asemenea, la reducerea consumului de combustibil.

>